öppethus

idag var det öppethus. och jag var i skolan heeeeela dagen!
först hade vi vanlig skoldag men då hade vi bara en liten rolig labb på naturkunskapen sen matte i en halvtimma och sen efter det hade vi spanskaprov! det var lite konstigt om vi säger så xD hahah men jag trodde att det skule vara mycket svårare! :P man vet ju aldrig med juan!

sen stannade jag kvar i skolan med några till! hahah det var ändå ganska skönt! :) jag och pahv gömde oss för elin när vi skulle gå till maten! hahahahah vi var bakom gardinerna xD
på kvällen så hade vi bild, sen matte och samhällskunskap! eller inte matte utan snarare "bli damp" grejer såna saker som man ska klura ut som man fattar nada på! hahahah karrebarre är en riktigt härlig person hon! :D hon köpte korv av smid sen skulle dom ringa hennes mobil och säga när dom ville ha penagarna. då trodde jag att dom köpte varmkorv! HAHAHAH jag träffade massor av folk! jipe, jennifer och denice bland annat! :D mycket trevligt att träffa dom!

asså jag vet inte ens vad jag skriver. när jag läser allt fattar jag ingenting.
jag somnar snart i tangentbordet, och jag är shokolaka trött som jag skrev till pahv! hahaha
jag avslutar med ett "hemmmmmm" som jag och jipe körde med! hahaha synd att man inte kan spela in ljud så ni fattar! nu tänker ni säkert hmm?
haha aja hej då på er nu ska jag nog gå och sova! lediiiig imorgon! :D

Kommentarer
Postat av: jipe

HAHA, HEEEEEMMMMMMMMM <3 så jäkla kul! ses ikväll gumman. love ya

2008-11-21 @ 08:08:59
URL: http://jennyp.devote.se
Postat av: JENNIFER SVARAR

svar: jaa det börjar faktiskt lösa sif nu =) <3

2008-11-21 @ 12:14:31
URL: http://jenniferrydells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0