mitt första inlägg. wihoowe!

Varför karrolissobarro kanske ni undrar!? haha hoppas ni undrar! det är så här att mina vänner ger mig lite smeknamn. Jennifer kallar mig för karro lisso barro och det är faktiskt hon som döpte min blogg. då måste jag tacka dig sen om jag blir fett känd!  Linnea kallar mig för karro barro, haha jaa jag kommer inte på några mer! :P adam kallar mig för curry ibland, då menar jag IBLAND typ aldrig, haha! Annars kallar ju alla mig för karro. MItt riktiga namn är Karolina, så ni bara vet! inte karoline eller karolinda som min spanska lärare sa till mig hahah!

nu ska jag äta en smarrig pizza för jennifer väntar på mig! <3

Kommentarer
Postat av: Betty

najs med blogg:)

besök och lämna ett spår i min if you like^^

puss och kram

2008-11-08 @ 15:05:29
URL: http://tandpetarakademin.blogg.se/
Postat av: Betty

najs med blogg:)

besök och lämna ett spår i min if you like^^

puss och kram

2008-11-08 @ 15:05:39
URL: http://tandpetarakademin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0