emo

hahahahahhahahaha!
igår så skulle jag, elin och hennes mamma och brorsa till stan.
när vi satt i bilen så kollade jag på elins kläder.
hon hade svarta byxor, svart tröja, svart jacka och svart halsduk.
då sa jag till elin; elin, du ser nästan ut som ett emo.! (fast jag skojade såklart! ;)
HAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHHA ni anar inte hur mycket jag och hennes mamma började skratta! xD hahaha lena kunde ju knappt köra bilen för hon skrattade så mycket. så hon och jag skrattade så himla mycket i bilen! det var det roligaste jag har varit med om på länge! jag fick verkligen sån där träningsvärk i magen! xD

Kommentarer
Postat av: Elin

Hela kvällen igår och hela dagen i dag, har hon skrattat åt det, men men på måndag börjar mitt nya liv på ST. Eskil:D<3

2008-12-14 @ 20:46:16
Postat av: En arg Eskilit

"på måndag börjar mitt nya liv på ST. Eskil:D" ajajaj :( det där sved... Alltid jag som ska börja kriga om att S:t Eskil inte är en så kallad "emo-skola". MEN (!) det är ingen "emo-skola", för jag är ingen emo! ESKIL=wooho(Y) rekarne=BUUUU(N)

2008-12-15 @ 10:37:39
URL: http://nittiotalist.blogg.se/
Postat av: Therese

Nya julklappstips i min blogg!

Kika gärna in :)

2008-12-16 @ 21:33:14
URL: http://onlythereseolsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Förlåt Johanna:( hahaha :)

2008-12-18 @ 16:42:17
Postat av: Johanna

Jag förlåter dig ;) haha :D

2008-12-20 @ 14:23:19
URL: http://nittiotalist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0