valborg

Det känns som att jag ömsar skinn som en orm..... jag flagar....

Idag är det bara fredag men det känns som söndag och igår var det valborg. Jag hade det jättekul, vi var hos lisa med tjejerna! men josefine och amanda fattades. Vi åkte flotte, åt god mat, var i vilsta och sen kollade vi på bland den bästa
filmen jag har sett! taking lives heter den! fem av fem toasters!  Den var bra, äcklig, läskig, spännande och faktiskt lite rolig. men nej nu får jag inte avslöja slutet. hahahah :D

Idag har det vart superduperfint väder! Så jag, jennifer, linnea och hanna drog till djurgårdsparken och åt pizza och spelade kubb och massa. kul var det!



Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min nya tävling du kan vinna:

En fin väska och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0