hmmm

idag fick jag reda på att jag hade övat på ungefär 20 engelska glosor i onödan! hahaha det är tungt det där. efter varenda gång vi har haft läxförhör så tycker jag det känns så onödigt och meningslöst att man har pluggat på dom. för man får bara säga ett eller högst två ord var. sen efter att man har haft läxförhöret har man glömt bort alla ord! men ändå pluggar man som en jävla tok för att kunna alla haha menmen.
en sak som jag kom på idag! jag känner mig inte lika osäker i engelskan längre, haha okej jag är dålig och så! men fan det känns inte som att jag ska dö på varenda engelska lektion längre! :D
jag var även hos tandläkaren idag. jag hade inga hål!

hahahahahahah när jag kom hem idag fick jag världens chock! hahaha pappa berättade att han ska börja i karate! HAHAHAHAHA jag typ dör av tanken! för det första så är han vig som en ko men han påstår att han får upp benet längst i familjen! vafaan haha för det andra så sa han att han skulle få 6-pack! hahaha för det tredje han tror han kommer bli nån jävla acction kille och bli värsta agenten hahah för det fjärde tror han att han ska kunna göra såna där karate grejer så jag ska bli rädd för han och han skulle halva min mobil haha för det femte så skulle han öppna en egen karateklubb hahaha och för det sjätte han kommer aldrig komma iväg till den där karate tjosan grejen! hahahahaha

Kommentarer
Postat av: JENNIFER

hahahahhahah HA HA HA! Jag ser det framför mig. Det GÅR inte !

2009-01-14 @ 20:20:28
URL: http://jenniferrydells.blogg.se/
Postat av: milia

det låter som en rolig tanke i varje fall och en bra dröm. HAHAHAAHAHA :D :D

2009-01-14 @ 20:58:42
Postat av: elin

HAHAHAHAHAHA, jag fick en garv attack!!!:D

2009-01-15 @ 17:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0