jobbig dag!

varför var det så himla segt att komma in här nu då? ingen aning!
vad har hänt idag då? joo det har vart prov/läxa/plugg dag hade matteprov sista timmen! jag fick panik när nästan halva tiden hade gått  kunde nästan ingenting! varför gör jag då vg-frågorna egentligen? haha aa, men sen blev det lite bättre när jag kom på. så jag var inte så glad efter provet kan jag säga, speciellt inte när jag upptäckte att jag hade missat min buss! så jag och pahv bestämde oss för att åka till stan och ta en fika! väldigt bra gjort av oss haha. jag tappade inte bort min mobil eller så idag i alla fall. haha men jag trodde jag hade glömt mina nycklar! men eftersom att extranyckeln finns i skolan så orkade jag inte gå hem och vända. men sen när jag åkte hem och gick av bussen så känner jag i fickan så har jag nycklarna där. hahaha lite kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0