!!!!!!!!!

lorden i fjorden och jag har nånting på gång! hahahahah vi får se hur det blir men det kommer att bli kanon! :D

idag har jag haft träning, det var kul! men jag kom senare  för var inte med och sprang. jag har ont i halsen! så jag skulle ta det lungt, men det var något som jag inte gjorde!  jag vann straffturneringen också! wow! av typ 6 pers mycket imponerad måste jag säga! hahahah.

nu när jag kollar, fan vad många utropstecken jag gör!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! det är ju ungefär som att jag skriker i varje mening! hahaha men om jag tänker efter så pratar jag ju ganska högt! (se, vad vill utropstecknet mig?)
jag har "så-sjuka" och nu har jag tydligen någon "utropstecken-sjuka"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0