puss på er

HAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAH
jag sitter här och garvar för mig själv! jag är med jennifer och linnea men nu är dom i köket och fixar!
hahahahahhah det var en liten rolig sak som hände idag som jag inte har berättat för dom än! xD
eller en ganska rolig sak. dom frågade mig om det gick bra på träningen, och då sa jag jaa det gjorde det och lite så haha. men det jag inte berätta var att jag inte ens har tränat idag! xDxDxD jag kom dit som vanligt till träningen, och vad upptäcker jag?
ATT ALLA SPELAR MATCH OCH TRÄNAR OCH JAG KOMMER DÄR OCH SER ATT HASSE STÅR I MÅL! VÅRAN TRÄNING BÖRJADE JU FÖRFAN KLOCKAN 5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG KOM DIT KVART I JÄVLA 6! HAHAHAHAHHA OCH ALLA BARA SKRATTADE ÅT MIG! JAG HADE VÄNTATA PÅ MIN TRÄNING HEEEELA DAGEN FÖR JAG VAR JU LEDIG IDAG! HAHA :D:D:D
nu är jennifer och linnea jättenyfikna på vad jag har skrivit för jag sa att dom inte fick komma och kolla! ;) hahahah :D jag vill säga till er att jag älskar er massssssor! ni är bäst ska ni veta! <33333333333


Kommentarer
Postat av: JENNIFER

svar: haha okej vad bra!

Joo det var riktigt kul :D fattar du varför det är ett stort intresse för mig nu? För att det är så ruuuligt <3

2008-11-22 @ 16:30:21
URL: http://jenniferrydells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0