hej mitt vinterlandskap

haha jag läste nyss jennys blogg då stog det hej mitt vinterland!
då kom jag genast att tänka på hur irriterad jag kommer bli när vi åker bil och min pappa kommer sitta och sjunga hej mitt vinterlandskap! nananana nu när det är vitt på backen! eller bara  om han ser snön! så det kan bli lite ut tjatat! :P
det snöade väldigt mycket nu när jag åkte hem! hihi! :D och min granne blev jätteglad när hon såg mig och sa att hon har gjort snögubbar! :D hoppas det blir en vit jul det här året! och - slask! hatar det! :P

hahahahah och vad har jag gjort idag då! om inte guidat 9orna typ hela dagen! för david vägrade ju vara och tvingade mig istället! xD men jag träffade ju Kent Jonsson! då blev man glad! :D och han också för den delen! hahaha

och en väldigt viktig sak till! nu har elin köpt en jacka så då behöver hon inte frysa! :D för förut så hade hon inga kläder alls, så jag är glad för din skull elin snelin! OMG kom nyss att tänka på att jag har spanska prov imorgon när jag sa elins namn! :| haha det kommer gå åt skogen!

snart är det bsf! wihooowe!

Kommentarer
Postat av: Fraddy

den låten är ju ett måste på julen :)

2008-11-19 @ 19:51:20
URL: http://fredstar.blogg.se/
Postat av: Nea.

Det snöar då fan inte här. >.<

2008-11-19 @ 19:51:57
URL: http://neapeahh.blogg.se/
Postat av: elin

Hahahaha förknippar du mig med spanska:P? konstigt:D

2008-11-19 @ 19:58:11
Postat av: JENNIFER SVARAR

I LOVE you, alltså din psykade skallerorm! :D

2008-11-20 @ 21:20:16
URL: http://jenniferrydells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0