skit dag!

asså hahahha på morgonen var jag piss off! så JÄVLA sur!
för att! först fick jag stå och vänta på helvetes bussen som aldrig kom!
eller jo efter typ ett år! så det betydde att jag fick gå från helvetes statonen till skolan!
det blåste så jävla mycket så jag frös och mitt hår blåste åt alla håll så jag ville bara klippa av det!
sen så kom jag ju såklart på att jag har glömt mina idrottsskor hemma. jaaa och vet ni vad jag kom på sen då?  vi har ju prov idag som jag inte kan ett piss om!  så min morgon var helt utmärkt bra! eller inte.
men sen kom jag till skolan och träffa mina klasskompisar och då måste jag nog ha glömt bort att jag var sur eller nått x) förutom att jag kom in som en tjurtant när jag skulle lämna väskan i klass rummet haha ber om ursäkt! ;)
provet gick ju faktiskt bra för mig, och det gick bra på idrotten utan skor förutom att jag kom sist av alla hela tiden! haha
jag tror jag vet varför den här dan blev bättre! när jag gick av bussen vid station så sa busschafören till mig hej då ha en bra dag! fan vad snäll! :D det måste vart han som gjorde min dag alltså! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0