UTMANAD!

Jag blev utmanad av amanda

Regler:

1.Länka till den som taggat dig
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

SANNINGAR:

1. jag är väldigt klumpig av mig och klantig!
2. jag är inte snabblärd! måste plugga flera dagar innan ett prov
3. jag har ett bra lokalsinne (även fast jag bor i världens ände haha)
4. jag älskar att skratta så man får ont i magen
5. jag har nog glömmt allt man kan glömma från allt i idrottsväskan till mobiler
6. det första jag tänker på när jag ska åka utomlands är att man blir brun haha
7. jag har ett bra ansiktsminne
8. jag gillar roliga människor
9. jag har brytit mot den här utmaningens regler!

Jag utmanar  jennifer, johanna, jipe och milia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0