ice poweeeer!

har nyss duschat efter att vart på träning. riktigt kul var det! och riktigt många! (haha mot vad det brukar vara)
nu är jag så sugen på att spela match och jag längtar tills serien startar! har fått reda på vilka lag vi ska spela mot. inte de vanliga som vi brukar få utan ganska annorlunda! vi får vänta och se! ;)

idag tror jag inte det har hänt något speciellt vad jag vet! men jag kom att tänka på en grej!
jag var lite mindre, ingen aning hur gamal! men jag sov i alla fall över hos min mormor.
då skulle jag borsta tänderna. så jag tog en tup och kleta på tandborsten (aa ni fattar inte så viktig information)
sen när jag borstade tänderna tyckte jag det var så jävla starkt! jag tänkte aja det är väll mormor som har någe special tjosan hejsan! men fyfaaan vad starkt det var!
sen dagen efter när mamma skulle hämta mig kommer inte riktigt ihåg hur det var! men då visade mormor en slags liniment som hon brukade använda.. då sa jag på en gång!
- den där borstade jag tänderna med!
- HAHAHHAHAHAHAH dom höll på att skratta ihjäl sig! :D

kolla vad likt en tandkräm! :O


Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAHAHAHA stackars dina tänder:D

2009-01-20 @ 21:34:01
Postat av: karro

elin, det kanske är därför jag aldrig har hål i dom! :O

2009-01-20 @ 21:41:04
URL: http://karrolissobarro.blogg.se/
Postat av: amanda

du är utmanad, ta en titt i min blogg!!

2009-01-21 @ 21:34:26
URL: http://amandaaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0