I-LANDS-PROBLEM

hahah visste väll det! pappa kom aldrig iväg på karaten idag, han hade ont i magen! ;) hahaha

hahaha idag vet jag verkligen vad mitt inlägg ska handla om ILANDSPROBLEM!
jag menar inte att jag har ett ilandsproblem nu inte. men! idag på lunchen i skolan fick jag reda på vad det egentligen betyder! hahaha asså det är ett "litet" problem för oss som bor i ett I-land har! har faktiskt inte fattat det förns nu! x) jag täker bara ilandsproblem att man typ är små irriterad på nånting eller har ett "problem" haha  men vafan det är bara vi i i-länderna som kan ha det. haha så ni kan ju gissa vilka skämt vi drog idag! eller det var väll mest bara jag och karre som hade kul! eller rättare sagt tror bara vi var de ända som förstod dom!
man lär sig något nytt varje dag! 

hahaha den här tycker jag ni ska se! den är rolig ;) gissningar!

Kommentarer
Postat av: JENNIFER

svar: ahahahhaha, neej du är jättefin på bilden :D <3

2009-01-16 @ 12:04:23
URL: http://jenniferrydells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0