fifaan!

haha det är ju inte så ofta man skriver här inte! är besviken på mig själv...... hahha skoja
nu sitter jag och gör lite engelska som ska vara tills imorgon. men för att pigga upp mig själv lite så ska jag berätta en lite rolig sak!
jag var med jennifer igår! (har saknat henne) och då kollade vi på kenzas blogg och då surrade jag och jennifer lite med varandra.

jag: haha hon har åkt den skjuttioelva gånger
jennifer: jaa men det kan nog stämma för här står det att hon har vart där 72 gånger
HAHAHAHAHHAH

Kommentarer
Postat av: JENNIFER

ahhahaha förresten sa jag: men det kan nog stämma för att.... Liiite fel där ;)

2009-01-14 @ 08:28:41
URL: http://jenniferrydells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0