statt brinner!

idag som alla vet så har ju stadshotellet brunnit! :O vilken kaos det var med alla bilar och bussar på morgonen!
jag fick en chock när jag såg aftonbladet hur mycket det hade brunnit! :O:O
jag och pahv var jättenyfikna och gick där och kollade efter skolan. innan vi var på väg till tunapark så sa vi ska vi fråga dom lite frågor kanske? haha vi gick självklart fram och började prata.

vi pratade med en polis och en brandmann och jag frågade om det var en olycka? då sa polisen - det är det ingen som vet. sen fråga jag -vart kom elden ifrån? (vad var det för fråga egentligen?) hahah men det visste han inte heller. sen sa brandmannen lite diskret - men vi får ju inte säga heller om det är nåt vi vet. sen det bästa var när pahv fråga -ska ni riva byggnaden? haha då sa polisen -nee jag ska inte göra det! ska du göra det och så kollade han på brandmannen -nee jag ska inte heller gör det! haha dum fråga, smart svar! ;) då sa brandmannen -nee det var en öltunna i baren som sket sig förstår du! då sa jag och pahv -jahaaaaa! -hahaha nej ingen vet det får ni läsa i tidningen!

sen när vi gick därifrån så sa pahv jag var påväg att fråga hur lång han var. han var lång som ett hus! då kom vi på just elin vill ju bli polis och jennifer i klassen sa att man måste vara över en viss gräns på längden. då sa vi: vi går och frågar! hahah då sa jag -min kompis vill bli polis, hur lång måste man vara? haha då sa han -som mig! (då kunde vi snabbt få reda på hur lång han var) då sa jag -hur lång är du då? -haha 193, nee man behöver inte vara en viss läng!

GRATTIS ELIN DU KAN BLI POLIS MED DINA 157CM! :D:D:D:D

Kommentarer
Postat av: Elin

ÅH, vad GLAD jag blir. Men karro, 158,5 om jag får be :D <3

2009-02-26 @ 21:33:05
Postat av: karro

hahahahaha men nästan samma! :D <3

2009-02-28 @ 11:47:06
URL: http://karrolissobarro.blogg.se/
Postat av: JENNIFER

svar: hahaha men jaa man är så sjukt korkad då!

2009-02-28 @ 12:31:50
URL: http://jenniferrydells.blogg.se/
Postat av: Therèse

Tycker du att shopping är kul? Jag har isåfall en perfekt sida till dig. Du samlar ihop lite poäng och får presentkort hemskickade i din brevlåda. Jag har testat en hel del sidor men dom har inte fungerat men den här fungerar faktiskt. Du kan välja presentkort ifrån Nelly, JC, Åhlens, Kicks, Din sko, Bianco, Waynes och en massa fler ställen. Klicka in på länken nedan så hjälper du även mig att samla in 6 hela poäng :)

http://www.freestreet.se/?r=7361

2009-04-07 @ 22:07:57
URL: http://theresethomasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0