död!

har nyss duschat efter en jääkligt jobbig träning! vi körde 5 hela fysvarv! sen sprang vi en hel del. snacka om att man kommer ha lite träningsverk under de senaste dagarna, haha men jag och pahv får masera varandra ;)

det var längesen man skrev någonting här i den lilla bloggen. men ibland är det ju så att man inte kommer på nått att skriva. och ibland bara kommer det! men kan berätta en sak att min klass är grym! synd bara att den kommer splittras snart! men kommer fortfarande gå med de flesta!
jag kommer ha kvar elin som jag kan snacka danska med. jag kommer ha paffilaffi så vi kan fortsätta med våra mjukis-onsdagar.(men kommer inte ha det imorgon :( så du vet) och våra onyttiga torsdagar. jag kommer ha kvar karre så vi kan snacka om våra i-landsproblem. jag kommer ha kvar amanda så vi kan fortsätta med allt skvaller och amela så man kan hålla på med hennes hår! hahaha ni tjejer är underbara! :D sen är det ella och dom söta tjejerna och killarna! det kommer nog bli lysande det där!  tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Karin

Det kommer bli så roligt med företag med typ hela gammla klassen . Älska Sp1c :P o karro vi kommer prata i-landsproblem hela dagarna :) om det inte kommer några smidare o förstör förstås hahah

2009-02-03 @ 21:58:18
Postat av: karro

hahahahahahah! xD jaaaa karin helt sant!

2009-02-03 @ 22:07:38
URL: http://karrolissobarro.blogg.se/
Postat av: Anonym

det nalkas en överraskning för dig inom de senaste dagarna. puss på dig/anonym

2009-02-03 @ 22:48:48
Postat av: Anonym

det nalkas en överraskning för dig inom de senaste dagarna. puss på dig/anonym

2009-02-03 @ 22:49:02
Postat av: amanda

våran klass är grym !!! <3

2009-02-04 @ 11:43:42
URL: http://amandaaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0