alla <3 dag

det var så skönt att gå hem från skolan igår och börja på ett underbart lov! nu behövde jag det verkligen som mest. jag åkte till träningen och vi spelade som jag har längtat efter! det var ett tag sen som jag var med på fredagar. vi var många och det var riktigt kul! sen efter träningen så åkte jag sen hem till jennifer. jag blev så förvånad för hon har gjort en header till mig som jag ska ha på bloggen. jättefin! taack sötis<3 hahahaha för ni ser ju, fulaste bloggen och allt. antar att jennifer fick nog! hahaha.

idag är det alla hjärtans dag! glad alla hjärtans dag på er! idag ska man umgås med dom man tycker om! så idag ska elin komma till mig! :D sen senare kommer johanna hit! får se vad vi hittar på för nått kul!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss <3<3<3

2009-02-15 @ 20:46:56
Postat av: JENNIFER

svar: hahaha jaa men skojar du eller? :D KUUUL

2009-02-15 @ 21:58:02
URL: http://jenniferrydells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0