sommarsommar

hej! som ni märkt har jag inte varit så aktiv och tagit ett "uppehåll" med bloggandet. Jag har ju faktiskt sommarlov (inte för att det är någon ursäkt) haha men jaa, ni fattar. Man väljer inte att sitta inne vid datorn medans man har tusen andra roliga saker att hitta på nu när man är fri ;) men det är inte lång tid kvar tills skolan börjar. Så nu tänkte jag göra ett nytt försök att hålla den här bloggen vid liv!

Jag måste säga att hittills så har jag haft ett riktigt härligt sommarlov! har inte varit borta så mycket och gjort massa saker men har vart hemma och träffat kompisar och haft kul. Har även jobbat halva lovet, och jag kan säga att vi gjorde det roligt!

Även fast(haha bara eskilstunabor som skriver så) meeen aa i alla fall även fast jag har haft ett roligt sommarlov, har jag nu även ångest att jag snart börjar skolan. Tiden har bara flugit förbi och jag börjar snart tvåan, fast det känns som att jag nyss började gymnasiet. Nu har man heller ingenting att se fram emot, när man skulle börja ettan var allt nytt och kul och när man börjar trean har man bara ett år kvar sen är det good bye liksom! Men nej jag ska ju börja tvåan.... visst ny klass men trivdes riktigt bra med min förra och min FÖR FÖRRA <3

Och idag har jag kollat mitt nya schema, haha och fick reda på att man kan kolla sitt "egna" schema, eftersom alla kanske inte har samma lektioner. Ser faktiskt rätt bra ut med sovmorgon och grejer ;)

jaa det var allt för mig! nu ska jag sätta fart på fingrarna och börja skriva mer (hehe allt för johannas skull)

NEHEEEEEE NU FUNKAR INTE DET HELLER! skulle lägga upp en bild på mitt schema :(

Kommentarer
Postat av: Johanna!

Åh vad glad jag blir! Äntligen ett blogginlägg! :D

2009-08-10 @ 22:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0