shitomontoja!

det hände igen! jag blödde nyss näsblod! vad har hänt egentligen?
jag gjorde det aldrig förut eller nånting! :P men det hände idag, nyss kanske 3 minuter sen!
sen en gång till väldigt nyligen som kanske hela skolan vet x) hahah vet milia det så vet alla det! hahahah.
elin säger att det kan vara för att jag är stressad! det kanske stämmer för vi har ju lite och göra i skolan! men det har jag ju inte tänkt på sådär jättemycket förns NU när jag skrev det! :P

och nu kom jag på en sak! min pappa blöder näsblod så fort han bara snyter sig nästan! :| jag vill inte bli som han!
då kanske jag får operera mig och det har jag aldrig gjort då måste dom köra upp en slang i näsan på mig det kanske är jätteläskigt och då kommer jag säkert få massa andnigsproblem då har man säker jätteont och då kan man inte vara glad då kan jag ju inte skratta! :( buhuuu vill inte blöda näsblod jättemycket!
okej jag gick kanske ganska långt! :P hahah min pappa operarede sig för att han snarka inte för näsblod x) men han har sagt att det hjälpte! :P

nu ska jag göra klart den där tråkiga svenskan som jag nyss höll på med! :P

Kommentarer
Postat av: JENNIFER

svar: haha först när jag såg din kommentar om håret. Jag ba: shiit det där måste va ett gammalt inlägg ;P Ocg jag hittade det ganska fort men, jaa du hade kort hår och nu har du fått låååångt :D <3

2008-11-25 @ 08:34:03
URL: http://jenniferrydells.blogg.se/
Postat av: jipe

HAHA karro, så illa kommer det nog inte å bli <3 saknar dig hjärtat!

2008-11-25 @ 09:46:37
URL: http://jennyp.devote.se
Postat av: milia

nu överdrev du faktiskt! ("vet milia det så vet alla det!")

2008-11-25 @ 15:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0