linnea <3

GRATTIS I EFTERSKOTT LINNEA! :D<3
igår så var jag hos linnea och firade henne! väldigt mysigt var det! nu är linnea 16 barre och på fredag så ska jag, jennifer och folk från hennes klass äta på ming och fira henne! det ska bli roligt!
synd bara att hela eskilstuna luktade skit på din födelsedag! x) nej jag skoja för jag menar så äcklikt luktar du ju inte! hahahaha! ;) du är så söt min vän <3

hahahaha igår måste jag nog ha haft fel på öronen eller så fattade jag ingenting bara. på vårat område hade vi massa lekar och stationer och en var att man skulle dra en tråd genom allas kläder. sen så pratade vi några tjejer i klassen om det.
jag: elin hur gjorde du eftersom att du hade jeans?
elin: jag drog ner jeansen nästan helt och drog igenom tråden!
jag: vaa ofta? la du inte på 30 sekunder eftersom man kunde göra det?
pahv & elin: hahahah gick du på det?
jag: men varför la du inte på 30 sekunder då? :O
pahv & elin: hahaha gick du på det?
jag: men varför... hahah jahaa nu fattar jag!



Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAHAHAHAHAHA<3

2008-12-18 @ 17:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0